Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Jak nakłonić kogoś do zmiany sposobu postępowania? Jak zachęcić innych ludzi do zmiany decyzji? Jak skłonić do tego, by takiej zmiany zapragnęli? Jak obronić się przed ich wpływem na nasze decyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do osób zawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wykładowców. Służyć może wiedzą i pomocą każdemu, kto chce wpływać na innych bądź obronić się przed niechcianym wpływem /z opisu Wydawcy/.

 KUPISZ TUTAJ

 

 

 

WYDAWNICTWO

Tytuł oryginału: Influence. Science and Practice

Przekład: prof. Bogdan Wojciszke

Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

ISBN: 978-83-7489-529-3

Rok wydania: 2014

Liczba stron: 328

AUTOR

Robert B. Cialdini jest światowej sławy naukowcem, profesorem psychologii społecznej. Jego badania nad wpływem są przywoływane we wszystkich znanych podręcznikach psychologii. W październiku 2013 profesor Cialdini otrzymał tytuł doktora honoris causa Szkoły Wyższej Psychologi (Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu). Kolejne wydania Wywierania wpływu na ludzi stały się bestsellerem w Stanach Zjednoczonych, gdzie sprzedano już ponad półtora miliona egzemplarzy książki. Jest ona wykorzystywana jako podręcznik na wielu amerykańskich uniwersytetach.

Newsletter

Zaprenumeruj Newsletter, a otrzymasz na skrzynkę e-mail informacje o nowościach, ofertach specjalnych i promocjach wydawniczych z zakresu psychologii.

Reklama

Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com